Jednoduchá odpověď: Díky optimalizaci PPC kampaní a zařazení nových prvků online marketingu. Podrobněji? V textu níže.
Jeníček vše pro dítě je e-shop s kojeneckými potřebami, oblečením, výživou a nábytkem pro vybavení dětského pokojíčku. Aby se firma v takto konkurenčním prostředí na internetu udržela, musí se rychle dostat v obratu do vyšších stovek až jednotek milionů korun.
S předchozí agenturní spoluprací ale klient spokojený příliš nebyl, a proto hledal někoho, kdo mu v rámci správy PPC kampaní zajistí lepší výsledky.
Spolupráci jsme zahájili na konci března roku 2019 a takto vypadal náš postup krok za krokem:
Věděli jsme, že budeme muset zkombinovat:
Audit:
Výsledkem po 4 měsících byl nárůst v Google Ads o 128 %. Na FB reklamy přinesly o 209 % více objednávek.
Výsledek: Růst se však konal až po sledovaném období 4 měsíců.
Výsledek: Nyní se podílí zhruba 7-8 % na obratu a běží 3. měsíc. V přepočtu se jedná o nižší stovky tisíc. S náklady 2-3 tisíce.
Jenicek-vseprodite.cz zvýšil svůj obrat během posledních 8 měsíců o 180 %. Během této doby přišlo několik výpadků na straně Facebooku, úpravu soukromí, což v srpnu zničilo práci s publiky, a vše se nastavovalo od znovu.
Klíčem k úspěchu není jen optimalizování PPC kampaní, ale i zaměření se na komplexní marketingovou strategii. Sledovat konkurenci a zaměřit se na plánování marketingových aktivit.
Důležité je také budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky, pracovat s tzv. lifetime value zákazníka, být schopen kvalitně vyřešit logistiku zboží nebo pracovat na kontinuálním zvyšování výkonnosti marketingových kanálů.
Obchodní podmínky • Ochrana osobních údajů
Copyright 2021 © Reklamní krejčí s.r.o.